Você está aqui: Página Inicial Publicações Artigos 2003

File Pistori e José Neto, 2003 - Decision tree induction using adaptive FSA
Pistori, H. e Neto, J. J. Decision Tree Induction using Adaptive FSA. CLEI Eletronic Journal. Volume 6, Number 1, December 2003. Special Issue of Best Papers presented at CLEI 2002. Montevideo, Uruguay. Guest Editor: Alfredo Viola.
File Pistori e José Neto, 2003 - AdapTools, aspectos de implementação e utilização
Pistori, H. e Neto, J. J. AdapTools: Aspectos de Implementação e Utilização Boletim Técnico PCS, Escola Politécnica, São Paulo, 2003.
File Camolesi e José Neto, 2003 - An adaptive model for specification of distributed systems
Camolesi, Almir e Neto, João José. An adaptive model for specification of distributed systems. IX Congreso Argentino de Ciencias de la Computación, La Plata, Argentina, 6-10 de Outubro, 2003.
File Rocha e José Neto, 2003 - Uma proposta de linguagem de programação funcional com características adaptativas
Rocha, Ricardo Luis de Azevedo da e Neto, João José. Uma proposta de linguagem de programação funcional com características adaptativas. IX Congreso Argentino de Ciencias de la Computación, La Plata, Argentina, 6-10 de Outubro, 2003.
File Luz e José Neto, 2003 - Tecnologia adaptativa aplicada à otimização de código em compiladores
Luz, Julio César e Neto, João José. Tecnologa Adaptativa Aplicada à Otimização de Código em Compiladores. IX Congreso Argentino de Ciencias de la Computación, La Plata, Argentina, 6-10 de Outubro, 2003.
File José Neto, 2003 - Autômatos em engenharia de computação, uma visão unificada
Neto, João José. Autômatos em Engenharia de Computação - uma Visão Unificada. Primera Semana de Ciencia y Tecnología de la Sociedad Chotana de Ciencias y la Red Mundial de Científicos Peruanos, Junio 22-27, Ciudad de Chota, Perú, 2003.
File Itiki e José Neto, 2004 - Complete automation of the generalized inverse method for constrained mechanical systems of particles
Itiki, Cinthia and Neto, João José. Complete automation of the generalized inverse method for constrained mechanical systems of particles, Applied Mathematics and Computation, Elsevier, In Press, Corrected Proof, Available online 3 July 2003.
File José Neto e Moraes, 2003 - Using adaptive formalisms to describe context-dependencies in natural language
Neto, João José and Moraes, Miryam de. Using Adaptive Formalisms to Describe Context-Dependencies in Natural Language. Lecture Notes in Artificial Intelligence. N.J. Mamede, J. Baptista, I. Trancoso, M. das Graças, V. Nunes (Eds.): Computational Processing of the Portuguese Language 6th International Workshop, PROPOR 2003, Volume 2721, Faro, Portugal, June 26-27, Springer-Verlag, 2003, pp 94-97.
File Pariente e José Neto, 2003 - Building context-sensitive parsers from CF grammars with regular control language
Pariente, Cesar Bravo and Neto, João José. Building Context-Sensitive Parsers from CF Grammars with Regular Control Language. Lecture Notes in Computer Science. O.H. Ibarra, Z. Dang (Eds.): Implementation and Application of Automata 8th International Conference, CIAA 2003, Vol.2759, Santa Barbara, CA, USA, July 16-18, Springer-Verlag, 2003, pp 306-308.
File Pistori, José Neto e Costa, 2003 - Utilização de tecnologia adaptativa na detecção da direção do olhar
Pistori, Hemerson; Neto, João José e Costa, Eduardo Rocha. Utilização de Tecnologia Adaptativa na Detecção da Direção do Olhar (COMPLETO). SPC Magazine, v.2., n.2, Lima, Perú, Maio, 2003, pp.22-29
File Pistori e José Neto, 2003 - A free software for the development of adaptive automata
Pistori, Hemerson and Neto, João José. A Free Software for the Development of Adaptive Automata. In Proceedings of the IV Workshop on Free Software - WSL (IV International Forum on Free Software). Porto Alegre, Brasil, June 5-7, 2003